Friday, February 18, 2011

hate u...love u..miss u...

dh benci......
syg plak....
pas 2 rindu...
ish3......mcm2 tul kan...
tp e2 laa nme nye perasaan yg ada....

tp aku bkn nak bincang hal 2 semua....
pernah korang benci or berdendam dgn sesiapa shaja???
aku pernah n mmg ada....
menyampah sgat2...
sejak dri sek lagi....
dak gila kuasa...
ia nye mmg berlarutan...
smpai laa aku membenci dak 2..
tp x lma pun..
sbb ia menyakitkan hati aku sendri..
jadi...aku xde agi nak smpn perasaan mcm 2..
pernah x korang terpikir....
"kalau kita benci seseorg atau x suka,mesti ada juga org membenci n x suka pda kita"

nie mmg aku pegang kat mne2 aja aku pergi...
dlm hati aku,aku msti b'kata
"mesti ada yg x suka aku"
yupp,mmg btl..
ada sorg dua penah ler wat pengakuan
sbb x kenal aku mcm mne org nye...
org kata "x kenal maka x cinta"
bila dh tau, n kenal dri aku aku
dan juga d sbb kn aku prnah tolg die
bru laa die tau mcm mne dri aku...
so die ubah segala persepsi die t'hadap aku..

lagi pun aku bukan kisah naa
org suka aku ke benci aku ke...
yg penting aku x kacau org..
x jaga tepi kain org...
x sibuk bz body hal org...
bagi aku hilang sorg..seribu yg mari....



No comments:

Post a Comment