Wednesday, February 16, 2011

senyum x nampak gigi.... (mcm xde gigi jee plak)

haaa..tajuk 2 msti dh biasa wat kezen2 aku...
die yg ajak aku msuk "PERTANDINGAN SENYUM X NAMPAK GIGI"
coz die(kak iza) ada bace blog yg anjur kan pertandingan ini..
kalau laa uwan2,atok2,opah2 n nenek2 yg masuk pertandingan nie mcm mne ehh???
hehehehe :) tp still nmpk gigi kot
sbb pkai gigi palsu...

aku mlas nak join n nak update blog pun x sempat..
so org ajak..aku join ler...

nie nmpk gigi....((sbnr nye suka tgk tedy bear besar 2..
heheheheh....kalau laaa dpt yg besar 2 kan...))






tadaaaaa...tgk sye senyummm


lawa x senyuman sya..hik3.eh3..nie bkan saya tau..
senyum kambing..comel kan
ehhh..haiwan leh join ke???
mesti ramai kalah nanti....
hehehe


ok3...nie die...
cari2 pic yg x nmpk gigi..jmpe yg ini jee yg terbaru...


nie jee wajah aku bila senyum x nmpk gigi..hehe
bila siap jee korang nye entry...
korang hantar komen kat blog nie
 (jgn lupa komen korang..cari post senyum x nampak gigi)
nme nye Muazatul Adawiyyah

nie kena lak teg 5 org...so aku teg aje laa yee...

azah
abby
deqwa
kak iza
kak mimi

sila laa join :)

♫ lalalalalala ♫

Senyum seindah suria
Yang membawa cahya
Senyumlah dari hati
Duniamu berseri

Senyum umpama titian
Dalam kehidupan
Kau tersenyum ku tersenyum
Kemesraan menguntum

Senyum... kepada semua
Senyumanmu amatlah berharga
Senyum... membahagiakan
Dengan senyuman terjalinlah
Ikatan...


No comments:

Post a Comment