Friday, January 21, 2011

žãϻáŃ ȘȇК ᴅᴌǚ2 ☺ (cont2)

ish3..x hbs agi cite sek nie kan..
aku punya suka laaa......
nak cite ke x nak....
hahaha...kurg sopan nye bahasa.......
gmbr di bwah nie aku t'jmpe...
tah mne lgi gmbr yg lain tah..

time nie aku dah sek kat
sek keb pusat juasseh (skpj)
dri darjah 4-6


aku, laila n munirah(momot)

hahaha....bdk hingusan lgi...
aku menang ape laa 2 kan...
x ingt dah sgat2...
bnyk lost memory ahhh....
seingat aku..sukan yg aku msuk
lompat jauh...n 4x100 n lompat pagar....hehehe...
semua main lompat2 plak.lompat tinggi jee x...

mse niee jek..aku aktif sukan..
msuk sek men...kureng dh...
klu korang nak tau..
dri aku darjah 1..smpai ler ke tingkatan 5
aku "umah kuning"
bosan tullll
tp nak wat camne....x kan nak bantah plak.....

klu korang nak tau...smpai skang ktorg masih contact lgi...
tp xde laa jmpe semua nye,,,
miss SKPJ 1999 student.....


sempat g karoke...slps g weeding linda


b'buka puasa

No comments:

Post a Comment