Thursday, January 6, 2011

žãϻáŃ ȘȇК ᴅᴌǚ2 ☺

tetiba nak tulis zaman sek lak
yeaaahhh mentang2 laaa...bdk2 bru jee naik sek kan ☺☺★
mse dulu sek tadika aku dekat jee..tp ada 2 sek tadika...
paling dekat selang 2 buah umah jee...haha..
tp aku kena hntr sek tadika jauh sikit...
klu skang lau tgk berita..bdk g sek smpai nagis2..
kena laaa mak bapak tggu..cikgu lak kena pujuk
☆☆ haa!!! mse aku mula2 kena hntr g sek, korang rse mcm mne??
 → (cuba korang flashback plak zaman korang dulu)
☆☆mse aku dulu, mak aku g hntr kan..ramai laa jgk parents kwn yg lain2 nie
      tp aku ingat lagi, aku ckp kat mak aku
☺☺"mak x pyah laa tggu,mak balik jee"☺☺
hahaha.....★★★★★
mak aku pun t'kejut..jdi die pun balik laaa...
xde laa tggu aku pun..smpai laaa hri yg berikut nye....
tp time tadika nie biasa ahh..best nyee main jee..
kdg2 aku balik sndri jee...ikut jln blkg..lau jln dpn..bnk keta lalu...
waaa...rindu nak jdi zaman kanak2 ribena..
pas 2 kan..bwk botol air yg ada straw sekali...siap ada katun2...
hehehehehehe (sengalll)

(will cont.)


No comments:

Post a Comment